Indiferent de cât de bine merge un business, de ce clienţi are sau de cât de bine este formulată o propunere de parteneriat, există cazuri în care primul contact cu un potenţial partener de afaceri să rămână doar la acest nivel. Unul dintre motivele eşecului poate fi dat şi de ineficienţa în comunicare, pentru că nu de puţine ori se întâmplă ca actorii unui potenţial parteneriat să nu vorbească “aceeaşi limbă” sau să nu comunice unul altuia ce aşteptări au şi ce pot oferi la schimb.
Pentru a evita însă situaţii în care ar putea pierde un eventual parteneriat, managerii pot învăţa câteva “trucuri” simple de comunicare. Analiza interacţiunilor care apar în cursul comunicării, stiluri de comunicare şi utilizarea lor contextuală, etapele unei întâlniri de afaceri, obstacole în calea comunicării sau tehnici de comunicare eficientă sunt doar câteva dintre noţiunile explicate în cadrul cursului online “Comunicarea în afaceri”, disponibil pe platforma video online în limba română ZFeLEARNING, lansată de ZF luna trecută.
Ascultarea activă a partenerului de discuţie, adresarea unor întrebări deschise, folosirea umorului şi menţinerea unui contact vizual permanent sunt doar câteva dintre trucurile care pot fi folosite pentru o conversaţie eficientă în business.
Cursul are o durată de aproximativ o oră, iar la finalul acestuia “studenţii” vor putea folosi elemente de comunicare nonverbală în favoarea lor, învăţând în tot acest timp cum să aibă un discurs convingător. Preţul acestui curs online este de 25 de euro cu TVA şi poate fi accesat într-un interval de 45 de zile de la achiziţionare.
Platforma ZFeLEARNING este dezvoltată de ZF în parteneriat cu BDO Business School (programul de training al companiei de audit şi consultanţă de business BDO), Expand Health România (firmă de consultanţă în management şi marketing), Nestor Nestor Diculescu Kingsto