Există numeroase situaţii în care la primul semn de îmbolnăvire oamenii preferă să facă un drum până la farmacie în loc să îşi stabilească o programare la medic, farmaciştii devenind astfel primii „consilieri“ ai celor care vor să scape de boală repede şi doar cu câteva medicamente. Prin urmare, farmaciştii şi asistenţii de farmacie trebuie să transmită informaţiile pacientului într-un mod cât mai clar, complet şi plăcut, fără a speria însă clienţii.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 02.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Există numeroase situaţii în care la primul semn de îmbolnăvire oamenii preferă să facă un drum până la farmacie în loc să îşi stabilească o programare la medic, farmaciştii devenind astfel primii „consilieri“ ai celor care vor să scape de boală repede şi doar cu câteva medicamente. Prin urmare, farmaciştii şi asistenţii de farmacie trebuie să transmită informaţiile pacientului într-un mod cât mai clar, complet şi plăcut, fără a speria însă clienţii.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 02.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aces