Începând cu luna iulie 2013, debutează o serie de noutăţi care aduc un plus de dinamism celor mai puternice şi rapide modele create vreodată de BMW. Astfel, noul BMW M5 revine într-o formă restilizata şi cu un plus de echipamente, în timp ce Pachetul Competition debutează atât pe modele BMW M6, cât şi pe M5, aducând un plus de putere şi mai multe elemente dedicate pentru a aduce un plus de performanţă.
Cel mai rapid sedan construit de M GmbH vreodată va debuta în iulie 2013 într-o versiune cu accente noi de design, un pachet Competition opţional pentru performanţe mai impresionante şi opţiuni extinse BMW Individual şi BMW ConnectedDrive. Deşi a trecut printr-o serie de modificări, noul BMW M5 este disponibil la acelaşi preţ de 86.500 euro fără TVA.
BMW M5 este propulsat de un motor V8 de 4,4 litri, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi o putere maximă de 560 CP. În combinaţie cu transmisia M cu dublu ambreiaj, cu 7 trepte, diferenţialul M activ de pe puntea spate şi tehnologia suspensiei reglată pe baza experienţelor din motorsport, acest propulsor de turaţie înaltă garantează performante dinamice remarcabile. Pentru prima dată la un model M, motorul înglobează tehnologiile Twin PowerTurbo cu twin scroll, VÂNOS şi Valvetronic. Se remarcă regimul de funcţionare la turaţie înaltă cu o putere maximă obţinută pe intervalul 6.000 -7.000 rot/min şi un cuplul maxim pe intervalul 1.500-5.750 rot/min.
Suplimentar, Pachetul Competition a fost conceput special pentru a impulsiona proprietăţile de manevrabilitate ale BMW M5. Cu pachetul Competition, puterea motorului V8 cu tehnologie M TwinPower Turbo a crescut la 575 CP. În plus, sunt disponibile opţional şi noile frâne M din carbon ceramic, pentru performanţe de frânare susţinute într-un regim sportiv de condus.
O noutate estetică importantă este grila M a radiatorului cu sigla M plasată în partea din dre