Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi aflate în construcţie, cu o lungime cumulată de 250 de kilometri, sunt finalizate în proporţie de 68%, deşi multe dintre ele trebuia să fie gata în aprilie. Ritmul de construcţie din perioada 1 mai-1 iunie, de circa 2,7%, este de trei ori mai mic decât cel care se înregistra în luna mai a anului trecut şi pune sub semnul întrebării modul în care se vor desfăşura lucrările de construcţie anul acesta, mai ales că statul a redus puternic cheltuielile cu investiţiile. Compania de drumuri a plătit circa 1,2 miliarde de euro pentru aceste autostrăzi, echivalentul a două treimi din valoarea contractuală a acestora.
Cele zece şantiere de autostrăzi aflate în prezent în construcţie au înaintat, în medie, cu 2,7% în perioada 1 mai-1 iunie, în contextul în care în aceeaşi perioadă a anului trecut avansul era de circa 8%, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR). Continuarea pe ZFCorporate
Cele mai importante zece şantiere de autostrăzi aflate în construcţie, cu o lungime cumulată de 250 de kilometri, sunt finalizate în proporţie de 68%, deşi multe dintre ele trebuia să fie gata în aprilie. Ritmul de construcţie din perioada 1 mai-1 iunie, de circa 2,7%, este de trei ori mai mic decât cel care se înregistra în luna mai a anului trecut şi pune sub semnul întrebării modul în care se vor desfăşura lucrările de construcţie anul acesta, mai ales că statul a redus puternic cheltuielile cu investiţiile. Compania de drumuri a plătit circa 1,2 miliarde de euro pentru aceste autostrăzi, echivalentul a două treimi din valoarea contractuală a acestora.
Cele zece şantiere de autostrăzi aflate în prezent în construcţie au înaintat, în medie, cu 2,7% în perioada 1 mai-1 iunie, în contextul în care în aceeaşi perioadă a anului trecut ava