Microsoft a anunţat astăzi, împreună cu partenerii Optimum Desk şi Class IT, Suport 365. Este un instrument destinat firmelor din România care, indiferent de mărime şi de nivelul de dezvoltare, pun accentul pe soluţii profesionale de comunicare, de protecţie a datelor interne şi pe productivitatea angajaţilor. Microsoft este una dintre cele mai dezvoltate companii cu activităţi de cloud storage şi cloud computing.
Ideea din spatele Suport 365 este simplă: activitatea companiei este în cloud, cu securizare şi acces la soluţiile oferite de suita Microsoft Office, dar şi cu reducerea costurilor reprezentate de întreţinerea unui centru de date în companie. După cum spuneam în cazul Windows Azure, clientul îşi ia cât spaţiu are nevoie şi câtă putere de procesare va folosi la un moment dat. Scalabilitatea este una dintre funcţiile pe care Microsoft le promovează drept importante, alături de o protecţie sporită a datelor.
„Soluţia lansată împreună cu Optimum Desk şi Class IT adresează într-un mod concret cerinţele de servicii IT ale firmelor mici şi mijlocii. Este o soluţie de productivitate, control, colaborare şi suport IT ce va permite acestor companii să facă un salt de competitivitate şi să elibereze energie către zonele productive ale business-ului“, a declarat Gabriela Matei, cloud director la Microsoft România.
În România, soluţia Suport 365 este disponibilă companiilor româneşti sub formă de abonament, pornind de la un cost lunar de 3,3 euro pentru Office 365, 0,9 euro pentru soluţiile Optimum Center (oferite de Optimum Desk), iar suportul livrat de Class IT începe de la 9,8 euro.
Optimum Center este un sistem complet care abordează din perspectiva umană optimizarea şi protejarea oricărui business prin intermediul unui set de soluţii de îmbunătăţire a productivităţii, a securităţii interne şi a costurilor de tipărie - Productivitee, Securite