Ernst & Young anunţă demararea unui proces de rebranding la nivel global, prin care compania îşi redefineşte numele, logo-ul şi tagline-ul. Astfel, Ernst & Young devine EY, logo-ul se transformă pentru a răspunde acestei modificări, iar noul tagline al companiei este „Building a better working world”. Această redefinire a identităţii vizuale vine să reflecte noua strategie a companiei, Vision 2020.
„EY îşi doreşte să construiască împreună cu angajaţii şi partenerii săi un mediu de afaceri bazat pe încredere, sustenabilitate şi leadership. De aceea, pentru noi este important să livrăm servicii de cea mai bună calitate şi să contribuim la reconstruirea încrederii în pieţele de capital şi în economiile din întreaga lume. Dorim să construim o lume mai eficientă, responsabilă şi colaborativă, atât pentru cei 167.000 de angajaţi EY, cât şi pentru clienţii şi comunităţile pentru care lucrăm în întreaga lume”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.
Strategia EY până în 2020
• Servicii profesionale oferite clienţilor din 140 de ţări, pentru creşterea afacerilor acestora şi îmbunătăţirea performanţei lor, contribuind astfel la creşterea nivelului de trai şi a oportunităţilor din economiile locale.
• Sprijinirea antreprenorilor pentru a intra pe piaţă cu produsele şi ideile lor, prin programul global Entrepreneur Of The Year şi servicii dedicate antreprenorilor.
• Dezvoltarea unei noi generaţii de lideri, care să evolueze apoi în roluri-cheie la nivel de companii, instituţii publice sau academice.
• Informaţii transparente şi prompte, care să conducă la creşterea gradului de încredere în pieţele de capital din întreaga lume şi a eficienţei acestora.
• Programe de responsabilitate socială pentru susţinerea dezvoltării comunităţilor unde EY este prezent.
Rebrandingul din România, odată cu mutarea în Bucharest Tower