Toti clientii sunt diferiti, fiecare are propriile nevoi, dorinte si personalitate. Cu toate acestea, mare parte dintre ei inca sunt interesati in primul rand de pret, gandindu-se abia ulterior la beneficiile pe termen lung pe care il pot aduce tehnologiile. Daca ar avea puterea de a schimba un lucru la consumatori, pe plan global, Anja Monrad, director executiv si manager general al Dell in regiune, spune ca i-ar convinge pe acestia sa urmareasca mai mult valoarea, calitatea si avantajele finale, si mai putin investitia initiala.
Anja Monrad a lucrat in IT inca de la terminarea studiilor si este de 13 ani in echipa Dell, cu o experienta de peste 15 ani in leadership international. Wall-Street.ro a discutat cateva minute cu managerul companiei Dell CEE, prezenta in Romania pentru o zi cu ocazia unei conferinte Dell pe regiune.
Din cauza mentalitatii lor, clientii se axeaza pe investitia initiala si mai putin pe avantajele aduse de produse si servicii pe termen mediu si lung, considera sefa pe regiune a Dell. Dragos Mateescu, director regional Dell, a spus, referindu-se la Romania, ca oamenii care merg la cumparaturi fara multi bani au alte ganduri si prioritati decat cei care merg fara grija banilor. “Clientii au prioritati diferite, unii sunt interesati mai mult de experienta de achizitie decat de cumparaturile in sine”, spune Mateescu.
Conceptul de "bring your own device" (a iti aduce la birou propriile echipamente - n.r.) “va prinde din ce in ce mai mult” in mediul de business, incurajat fiind de multiplele lansari tehnologice de pe piata si a nevoii de confort in crestere a angajatilor, considera managerul Dell. "Angajatii isi aduc de acasa dispozitivele pe care sunt obisnuiti sa lucreze si s-a demonstrat ca sunt mai productivi astfel, avand un grad mai mare de flexibilitate". Ea considera ca in urmatorii ani, la nivel global, 65% dintre