Există numeroase situaţii în care, la primul semn de îmbolnăvire, oamenii preferă să facă un drum până la farmacie în loc să îşi stabilească o programare la medic, farmaciştii devenind astfel primii “consilieri” ai celor care vor să scape repede şi doar cu câteva medicamente de boală. Prin urmare, farmaciştii şi asistenţii de farmacie trebuie să transmită informaţiile pacientului într-un mod cât mai clar, complet şi plăcut, fără a speria însă clienţii.
Cum pot farmaciştii orienta pacientul către medicaţia potrivită, ce sfaturi ar trebui să le ofere şi cum pacienţilor care păşesc pragul unei farmacii în funcţie de nevoile acestora sau cum îşi pot fideliza clienţii cu ajutorul comunicării, sunt câteva dintre elementele-cheie ale “reţetei” de interacţiune cu clienţii detaliate în cadrul cursului online “Comunicarea cu pacientul”, accesibil pe platforma de cursuri video online ZFeLEARNING, lansată de ZF la începutul lunii iunie.
Cei care sunt interesaţi de dezvoltarea unui brand personal care să atragă clienţi sau să-i fidelizeze pe cei existenţi, de învăţarea unor tehnici de recomandare a produselor sau de construirea unui discurs asertiv, pot accesa cursul de e-learning oferit de ZF în schimbul unei taxe de 31 de cu TVA. Durata acestuia este de o oră şi 20 de minute şi poate fi parcurs în termen de 45 de zile de la data achiziţionării lui.
Fiecare capitol al cursului se încheie cu o întrebare de tip grilă de verificare a cunoştinţelor, iar testul final de absolvire este compus din 10 întrebări tot de tip grilă din tematica de curs.
Pentru a promova, cursanţii trebuie să răspundă corect în proporţie de 60% la testul de absolvire.
Platforma ZFeLEARNING este dezvoltată de ZF în parteneriat cu BDO Business School (programul de training al companiei de audit şi consultanţă de business BDO), Expand Health România (firmă de consultanţă în