Groupama Asigurări a lansat sistemul de garantare a angajamentelor asociate serviciilor oferite clienţilor, sub umbrela Colecţiei de avantaje Groupama. Primele avantaje ale colecţiei sunt asimilate Asigurării Locuinţei cu Extra Acoperiri respectiv Autoconstatarea, Serviciul de repara ii de urgen ă şi Garanţia pentru serviciul de autoconstatare.
Autoconstatarea este o procedură simplificată a constatării pagubelor din locuinţă. Ea poate fi făcută direct de către proprietari sau chiriaşi, cu un apel telefonic la Alo Groupama, câteva fotografii şi documentele necesare trimise prin e-mail.
În cazul unui incident care generează o daună în locuinţă, asiguraţii Groupama au de făcut 3 paşi simpli:
- fotografiază dauna,
- sună la Centrul de Relaţii Clienţi Alo Groupama (tel. 0374 110 110),
- trimit informaţiile pe e-mail.
Dacă valoarea daunei se încadrează în limita maximă de 2.000 de lei, iar clientul este de acord cu despăgubirea, în maximum 72 de ore de la acordul său, acesta va primi banii.
Reparaţiile de urgenţă
În cazul în care avariile din locuinţă au caracter de urgenţă, iar acestea nu permit folosirea în condiţii de siguranţă a locuinţei, Groupama trimite în maximum 4 ore un specialist care să le remedieze.
Garanţia
Dacă angajamentul de plată în 72 de ore nu poate fi respectat, clientul va primi un card cadou în valoare de 100 de lei, pe care îl poate folosi la orice cumpărături doreşte. Calitatea serviciilor oferite clienţilor reprezintă o prioritate strategică pentru Groupama Asigurări şi o axă prioritară de dezvoltare. Asigurarea continuităţii activităţii clienţilor este însăşi misiunea asiguratorului, iar trecerea de la actul despăgubirii la modul în care acesta se desfăşoară, simplu, prompt şi onest, este un pas natural.
"Lansarea noii campanii de comunicare Groupama Asigurăr