COTELE DE PIAȚĂ ALE INTACT ȘI PRO.Grupul televiziunilor Intact (Antena TV Group și Antena 3) a înregistrat în luna iunie o cotă de piață de 22,57% la nivel urban (all day), desprinzându-se de grupului Pro TV S.A., cu o cotă de 20,44%, scrie Forbes.ro. Canalul Pro TV a rămas liderul audienței, cu 14,26 market-share, în timp ce Antena 1 a avut o cotă de vizionare de 13,61%.
Cota cumulată a grupului Intact a crescut în iunie cu 1,15 puncte procentuale (urban, all day), în timp ce trustul concurent Pro TV S.A. a pierdut 0,47 puncte procentuale. Ecartul dintre cele două grupări a crescut în iunie, în favoarea Intact.
Antena 1 a avut un timp de vizonare la același nivel ca cel din luna precedentă, în timp ce Antena 3 a obținut o cotă de 6,5%, mai mare cu 0,84 puncte procentuale, în urban.
Cota de piață în iunie a canalul Pro TV s-a diminuat cu 0,42 puncte procentuale față de luna mai. Acasă TV și-a conservat cota de piață: 3,78% (o scădere de doar 0,08 puncte procentuale).
Intact a câștigat un punct, Pro TV S.A. a pierdut jumătate de punct
AUDIENȚE ÎN CREȘTERE ÎN PRIMA LUNĂ DE VARĂ. Televiziunile de știri au cunoscut creșteri de audiență în prima lună a verii, asta în ciuda intrării în sezonul vacanțelor, perioadă în care, de obicei, numărul telespectatorilor scade, scrie Forbes.ro. În iunie, Antena 3 a avut o audiență medie de 144.000 de telespectatori pe minut la nivel urban (all day), păstrându-și a patra poziție în topul general al televiziunilor, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
Față de luna mai, Antena 3 a câștigat 15.000 de orășeni. La nivel național, câștigul a fost de 19.000, ajungând la o medie de 195.000 de persoane pe minut.
România TV a câștigat 8.000 de orășeni, ajungând la o medie de 70.000 de telespectatori pe minut (all day), conform măsurătorilor Kantar Media. La nivel național, televiziunea lui Sabastian Ghi