PLANURI PENTRU TVR. Televiziunea publică vrea o audiență mai mare. “Vom fi mai comerciali decât s-ar aștepta lumea. Nu ne putem lupta altfel pe această piață cu producții precum cele de la Prima, Kanal D”, spune Irina Radu, producător general TV. “Obiectivul nostru este să creștem audiențele.”
“Trebuie să facem rating pentru că nu e util să ai o televiziune publică dacă nu se uite nimeni la ea”, a adăgat directorul de progame al Televiziunii Publice.
Irina Radu:
“Acum am fost nevoiți să ne facem strategii cu mai mult mai puțini bani decât în trecut. Obiectivul nostru acum este să readucem audiențele și să putem aduce venituri mai mari pentru a le putea reinvesti în producții de calitate.”
“Cumva acum vom fi ceva mai comerciali decât s-ar aștepta lumea pentru că audiențele aduc reclame. În același timp trebuie să creăm anumite subiecte.”
Perioada de după restructurarea TVR a fost cea mai dificilă, a mai spus Irina Radu. “Ne-am bazat foarte mult pe imagini de arhivă. Am constatat că multe au fost șterse.”
Irina Radu, director de programe la TVR:
Declarațiile au fost făcută la ARADOCS, eveniment dedicat televiziunii și producției independente de filme documentare, care se desfășoară zilele acestea la Arad și au fost consemnate de reporterul Paginademedia.ro.
PLANURI PENTRU TVR. Televiziunea publică vrea o audiență mai mare. “Vom fi mai comerciali decât s-ar aștepta lumea. Nu ne putem lupta altfel pe această piață cu producții precum cele de la Prima, Kanal D”, spune Irina Radu, producător general TV. “Obiectivul nostru este să creștem audiențele.”
“Trebuie să facem rating pentru că nu e util să ai o televiziune publică dacă nu se uite nimeni la ea”, a adăgat directorul de progame al Televiziunii Publice.
Irina Radu:
“Acum am fost nevoiți să ne facem strategii cu mai mult mai puțini bani decât în trecut. Obiecti