Luni, 1 iulie, postul turcesc s-a poziționat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în prime time, cu serialul “Iffet” si emisiunea “WOWBiz”.
În intervalul orar 20.00–24.30, Kanal D a înregistrat un rating mediu de 6.1% și o cotă de piață de 15.6%, pe targetul All Urban, și un rating mediu de 5.6% și o cotă de piață de 14.9%, pe targetul Național, conform datelor furnizate de Kantar Media.
1.059.000 de telespectatori au urmărit fascinanta poveste de dragoste din serialul “Iffet”, dar și dezvăluirile senzaționale făcute de invitații emisiunii “WOWBiz”. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 22.28, când 1.752.000 de români se uitau la Kanal D. Emisiunea “WOWBiz” și-a păstrat poziția de lider cu un rating mediu de 4.4% și o cotă de piață de 14.3%, pe targetul All Urban, și un rating de 4.3% și share de 15.0%, pe targetul Național, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Spumoasa poveste de dragoste din serialul “Iffet” a fost pe placul românilor, poziționandu-se pe primul loc cu un rating de 7.3% și o cotă de piață de 16.4%, pe targetul All Urban, și un rating de 6.3% și un share de 14.8%, pe targetul Național.