Omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină, care deţine grupul Succes Nic Com, având magazinele cu acelaşi nume, mai multe unităţi de producţie, benzinării şi activităţi în domeniul lemnului, atacă Bucureştiul cu minimarketurile Succes şi vrea să ajungă la 40 de unităţi până la finalul anului faţă de doar şapte în prezent.
„Acum avem şapte magazine în Capitală, în zone precum Militari, Titan, Ghencea, Parcul Carol sau Piaţa Alba Iulia. Vrem să continuăm să ne extindem încet, dar sigur, până la 40 de unităţi la finalul acestui an. Ne uităm la zone din cartierele dormitor, în zonele de blocuri“, spune Anca Dragotescu, responsabilă cu dezvoltarea brandului Succes în Capitală. Continuarea pe ZFCorporate
Omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină, care deţine grupul Succes Nic Com, având magazinele cu acelaşi nume, mai multe unităţi de producţie, benzinării şi activităţi în domeniul lemnului, atacă Bucureştiul cu minimarketurile Succes şi vrea să ajungă la 40 de unităţi până la finalul anului faţă de doar şapte în prezent.
„Acum avem şapte magazine în Capitală, în zone precum Militari, Titan, Ghencea, Parcul Carol sau Piaţa Alba Iulia. Vrem să continuăm să ne extindem încet, dar sigur, până la 40 de unităţi la finalul acestui an. Ne uităm la zone din cartierele dormitor, în zonele de blocuri“, spune Anca Dragotescu, responsabilă cu dezvoltarea brandului Succes în Capitală. Continuarea pe ZFCorporate