Ce ai face după ce tocmai ai vândut o reţea socială pe 850 de milioane de dolari? Michaerl Birch a făcut o astfel de tranzacţie în 2008, acum şi-a cumpărat reţeaua înapoi pe aproape nimic. Şi vrea s-o facă iar profitabilă, capabilă să-l îmbunătăţească a doua oară.
Ai auzit de Michael Birch? Probabil că nu, marea sa faimă a venit în 2008 când şi-a vândut reţeaua socială Bebo, a doua cea mai mare din Marea Britanie la acea dată, companiei Aol pentru 850 de milioane de dolari. Aol n-a ştiut să administreze prea bine publicul de câteva zeci de milioane de utilizatori şi a adus-o în faliment. Birch a cumpărat-o acum pentru 1 milion de dolari, notează TechCrunch.
Birch nu s-a mulţumit doar cu faima de a răscumpăra primul său mare produs de succes, dar promite că o reinventează şi o va face mai valoroasă. Încă nu garantează niciun succes, dar e optimist că va fi interesant. Şi bani are să sporească interesul din nou pentru Bebo.
În prezent, Michaerl Birch conduce şi Monkey Infero, un incubator pentru startup-uri, iar Bebo este sub propria sa comandă, nu o mai deţine în parteneriat cu nimeni, a confirmat partenerul său de la Monkey Infero, Shaan Puri. Acelaşi incubator se va ocupa şi de Bebo, în prezent cu 21 de angajaţi.
We just bought Bebo back for $1m. Can we actually re-invent it? Who knows, but it will be fun trying... — Michael Birch (@mickbirch) July 1, 2013
„Bebo a fost mereu despre conectarea oamenilor şi a fost distractiv. La vârful său, oamenii erau mai activi pe site decât erau pe Facebook. Vrem să redevină aşa ceva, un loc în care oamenii să păstreze legături şi să fie distractiv de folosit“, a completat Puri.
Vrem să discutăm cu voi, „Adevărul Tech“ este şi pe Facebook
Află mai multe despre reţelele sociale:
Plănuieşti un protest pe Facebook? Nu o face în Arabia Saudită, vei fi reţinut şi condamnat la câţiva ani d