Dănuţ Perjă trecea în 2010 printr-un moment dificil. Maşina pe care o avea atunci i-a fost furată din faţa blocului unde locuia, iar poliţia nu l-a ajutat deloc. A reuşit să găsească singur autoturismul, în parcarea unui mall din Bucureşti, la un an distanţă, iar de atunci se judecă pentru recuperarea autoturismului.
Aflat pe rol din 2011, dosarul lui Perjă nu a fost soluţionat nici acum. Prima instanţă i-a dat dreptate, însă nu per total.
"M-am constituit parte civilă în acest proces cu 90.000 de lei (22.000 de euro), cât valora maşina în momentul în care mi-a fost furată, dar am primit doar 25.000 de lei”, a declarat Dănuţ Perjă
Pentru team-managerul rapidist problemele însă nu s-au oprit aici. Deşi a demonstrat că maşina este a lui, instanţa a decis ca aceasta să rămână în custodia statului, la sediul secţiei de furturi auto.
Cazul se judecă în continuare, în speranţa că Perjă va reuşi să-şi facă dreptate în această situaţie.
Dănuţ Perjă trecea în 2010 printr-un moment dificil. Maşina pe care o avea atunci i-a fost furată din faţa blocului unde locuia, iar poliţia nu l-a ajutat deloc. A reuşit să găsească singur autoturismul, în parcarea unui mall din Bucureşti, la un an distanţă, iar de atunci se judecă pentru recuperarea autoturismului.
Aflat pe rol din 2011, dosarul lui Perjă nu a fost soluţionat nici acum. Prima instanţă i-a dat dreptate, însă nu per total.
"M-am constituit parte civilă în acest proces cu 90.000 de lei (22.000 de euro), cât valora maşina în momentul în care mi-a fost furată, dar am primit doar 25.000 de lei”, a declarat Dănuţ Perjă
Pentru team-managerul rapidist problemele însă nu s-au oprit aici. Deşi a demonstrat că maşina este a lui, instanţa a decis ca aceasta să rămână în custodia statului, la sediul secţiei de furturi auto.
Cazul se judecă în continuare, în spera