Maria Nagy si Andrei Munteanu sunt cei doi noi copywriteri cooptati anul acesta in echipa, Victor Oprisan este noul art director, in timp ce Manuela Gogu (foto) s-a alaturat echipei ca director de creatie, a anuntat miercuri Lowe&Partners.
Totalizand 12 oameni, noua formula creativa Lowe mizeaza mult pe interdisciplinaritate si pe integreare creativa a unor minti „colorate” ce se completeaza armonios in vederea abordarii corecte a comunicarii „noua generatie”.
„Auto-limitarea este cel mai periculos <
„Fiecare membru al echipei de creatie are sau se indreapta catre o anumita zona de excelenta creativa, de la PR & creative media, la online & mobile si desigur engagement si experienta. Incercam un soi deiversificare creativa, asa incat, atunci cand ne adunam in jurul unui brief, dincolo de idee, fiecare dintre noi sa poata vedea potentialul conceptului din alt unghi”, a adaugat ea.
Manuela Gogu si-a inceput cariera in Grupul Lowe acum sapte ani, in cadrul agentiei de relatii publice GolinHarris, in 2012 ocupand o pozitie singulara pentru piata de comunicare: director de creatie al unei agentii de PR. Ea a gestionat in acesti ani proiecte de corporate si brand communication, evoluand ulterior spre strategie si creatie pentru platforme de comunicare integrate.
Absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti, Manue