Administraţia Securităţii Transporturilor (TSA) din SUA a decis că vrea să fie mai activă în social media şi a debutat de curând pe Instagram. Ce publică? Diverse obiecte confiscate, fotografiate şi trecute prin filtre foto numai bune să le facă atrăgătoare pentru distribuire. La polul opus este un birou al Departamentului de Stat care a cheltuit jumătate de milion de dolari pe like-uri.
TSA face poze obiectelor de contrabandă pe care le colectează şi le publică pe contul său de Instagram. Nu le publică simple, precum ies din telefon, ci foloseşte din plin filtrele foto, notează Forbes. TSA are din 2008 un blog pe care mai publică diverse articole cu activităţile sale, iar acum trece la instrumentele web 2.0.
Pagina TSA de Instagram a crescut destul de repede. În câteva zile a strâns deja peste 12.000 de abonaţi, dar nu a publicat decât 10 poze. Sunt câteva pistoale, împreună cu gloanţele pe care le folosesc, câteva cuţite şi materiale pirotehnice, artificiile pe care românii le găsesc în pieţe de Anul Nou.
la polul opus de TSA se regăseşte un birou al Departamentului de Stat al SUA care a cheltuit circa 680.000 de dolari pentru a cumpăra like-uri pe Facebook. Biroul pentru Programe de Informare Internaţionale a cheltuit banii între 2011 şi 2013, reuşind în acest interval să crească pagina pe Facebook de la 100.000 de abonaţi la peste 2 milioane.
În ciuda banilor cheltuiţi, peste jumătate de milion de dolari, oficialii care răspundeau de această instituţie spun că n-au reuşit să ajungă la publicul dorit, adică persoane mature şi mai influente decât publicul pe care l-a obţinut prin cumpărarea de fani. Şi doar 2% din fani interacţionează cu pagina prin like, share sau comentarii.
Haideţi să discutăm. Vă aşteptăm să dezbatem subiectul pe Tech Adevărul pe Facebook
Află mai multe despre Instagram:
Pariul Facebook cu noul