În partea de vest a ţării dealerii auto concurează nu doar cu alte mărci de maşini de pe piaţa locală, ci şi cu centrele de dincolo de graniţă, din Ungaria.
„În Ungaria preţurile la maşini sunt fixate în forinţi, astfel că fluctuaţia forint/euro este spre binele cumpărătorului român deoarece se poate ajunge ca preţul în euro la maşina din Ungaria să fie mai mic decât cel în euro din România. Acest preţ în forinţi nu prea se modifică, iar atunci când forintul se devalorizează, maşina se ieftineşte în euro. Având în vedere că în ultima perioadă forintul s-a tot devalorizat, maşinile de acolo au devenit mai atractive“, a spus Szilard Sipos, director general al Grup West, companie care deţine două centre BMW în Oradea şi Arad, dar şi Opel şi Chevrolet în Oradea, Arad şi Satu Mare. Pe de altă parte, sunt şi clienţi maghiari care cumpără din România, în situaţia în care pe piaţa locală dealerii au campanii de discounturi.
Citiţi mai multe pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 04.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
În partea de vest a ţării dealerii auto concurează nu doar cu alte mărci de maşini de pe piaţa locală, ci şi cu centrele de dincolo de graniţă, din Ungaria.
„În Ungaria preţurile la maşini sunt fixate în forinţi, astfel că fluct