Compartimentul de Prevenire a Criminalităţii din carul Inspectoratului de Poliţie Braşov, alături de filiala Autorităţii Teritoriale pentru Ordine Publică (ATOP) au lansat o campanie de prevenire a înşelăciunilor prin intermediul reţelelor de telefonie.
În cadrul campaniei, au fost distribuite pliante prin care braşovenilor li se recomandă să nu dea curs solicitărilor venite telefonic din partea unor persoane necunoscute, să nu transmită coduri de reîncărcare electronică unor asemenea indivizi şi să nu creadă în informaţii de genul celor cărora sunt înştiinţaţi că ar fi câştigătorii unor concursuri sau ai unor premii pentru care nu au aplicat. De asemenea, braşovenilor le este recomandat să nu achite niciodată în avans sume de bani pentru a ridica premii sau pentru taxe aferente acestora.
Preşedintele ATOP Braşov, Claudiu Coman, recomandă cetăţenilor să apeleze de urgenţă la departamentele de relaţii cu clienţii ale companiilor de telefonie de unde s-a pretins că au fost apelaţi şi să verifice veridicitatea promisiunilor care li s-au făcut. Este indicat să nu comunice nici un fel de date şi informaţii personale confidenţiale, cum ar fi codul numeric personal, seria şi numărul actelor de identitate, conturi bancare sau parole.
Pe viitor, mai spune Claudiu Coman, ATOP va avea şi o serie de dezbateri publice pe aceste teme care se vor adresa tuturor categoriilor de vârstă, dar în special vârstnicilor, care se pare că în ultima perioadă au ajuns în număr mare victime ale escrocilor.
Compartimentul de Prevenire a Criminalităţii din carul Inspectoratului de Poliţie Braşov, alături de filiala Autorităţii Teritoriale pentru Ordine Publică (ATOP) au lansat o campanie de prevenire a înşelăciunilor prin intermediul reţelelor de telefonie.
În cadrul campaniei, au fost distribuite pliante prin care braşovenilor li se recomandă să nu dea curs solicită