Mario Gotze a stârnit cele două firme de echipament sportiv, după ce s-a prezentat cu un tricou Nike, deşi Bayern este sponsorizată de Adidas.
Gestul lui Mario Gotze, care a venit la conferinţa de presă cu un tricoul pe care logoul Nike era uriaş, i-a înfuriat pe reprezentanţii Adidas, sponsorii lui Bayern Munchen. Aceştia au cerut explicaţii clubului bavarez: "Imaginea de la conferinţa de presă a lui Gotze ne-a susprins neplăcut".
Directorul media a lui Bayern, Markus Horwik, a încercat să liniştească apele: "I-am sunat pe cei de la Adidas şi ne-am cerut scuze. Mario Gotze are dreptul să folosească doar ghetele Nike, însă trebuie să respecte în acţiunile oficiale dolenţele producătorului nostru de echipament sportiv".
Culmea!, cu câteva zile înainte, fundaşul central Jan Kirchoff, transferat de Bayern de la Mainz, a venit tot cu un tricou Nike. "L-am luat la repezeală din geantă", a spus acesta, negând faptul că cele două apariţii de la conferinţele de presă au făcut parte dintr-un plan al celor de la Nike.
CE A SPUS GUARDIOLA LA PRIMA CONFERINŢĂ DE PRESĂ LA BARCELONA