Eliza RogalskiActionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta financiara, in perioada ce urmeaza.
Pana la indeplinirea criteriilor de performanta si exercitarea optiunii de cumparare, responsabilitatea administrarii agentiei va reveni in mod unic Elizei Rogalski si Alinei Damaschin, ceilalti actionari ramanand “silent partners”.
Alina DamaschinIn acelasi timp, Alina Damaschin intra in actionariatul agentiei, care isi schimba numele in “Rogalski Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmand a se finaliza in perioada imediat urmatoare.
Partile au fost asistate in acest demers de catre societatile de avocatura Reff si Asociatii, respectiv Mares, Danilescu si Asociatii.
Din portofoliul de clienti ai Rogalski Grigoriu Public Relationsfac parte Agricola Bacau, Amnesty International, Banca Romaneasca, Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundatia Pretuieste Viata, Generali, Green Group Romania Holdings, Holcim Romania, Heidi, Kruk International, LeasePlan Romania, Orkla Foods Romania, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens Romania, Sloop, Sony Mobile Communications AB, World Vision.
Citeste si
Top agentii de PR 2013
Cum vad oamenii de afaceri PR-ul si ce taxa de agentie ar fi dispusi sa plateasca
Eliza RogalskiActionarii Rogalski Grigoriu Public Relations au semnat un pact de optiune de cumparare, document prin care Eliza Rogalski si Alina Damaschin au optiunea de a cumpara de la Dragos Grigoriu, Corina Grigoriu si Florina Varzariu detinerile acestora integrale, sub conditia indeplinirii unor criterii de performanta fi