Municipalitatea suceveană va trebui să funcţioneze după o nouă organigramă, cu un număr de posturi mult mai mic decât era admis până acum.
Ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 77/2013, privind desfiinţarea posturilor vacante din sistemul bugetar, Primăria Suceava trebuie să reducă schema de funcţionare cu aproximativ 150 de posturi.
„De această ordonanţă este afectată şi Primăria Suceava, unde avem 152 de posturi vacante. Dintr-un total de 747 de posturi aprobate, avem ocupate 595. Avem şi o serie de posturi unice, care, conform legii, se pot păstra, astfel încât numărul de posturi ni se reduce la aproximativ 600”, a precizat şeful municipalităţii sucevene, Ion Lungu.
Noile organigrame trebuie transmise la nivel central în termen de 30 de zile de la apariţia OUG-ului în Monitorul Oficial.
„Există riscul să se desfiinţeze o serie de servicii sau direcţii, pentru că salariile din administraţia publică sunt destul de mici, dacă le diminuăm şi pe acestea, nu motivăm salariaţii să lucreze. Vom avea discuţii, sper să facem o organigramă care să ne permită funcţiile actuale”, a precizat Ion Lungu.
Edilul sucevean consideră că ar fi mai corect ca posturile să fie date în administrarea Consiliului Local, ca organigrama să fie făcută după necesităţile municipalităţii
„Anularea acestor posturi vacante nu rezolvă problema. Suntem foarte descoperiţi în domenii precum recuperarea datoriilor sau Poliţia Locală”, a adăugat Lungu.
Municipalitatea suceveană va trebui să funcţioneze după o nouă organigramă, cu un număr de posturi mult mai mic decât era admis până acum.
Ca urmare a Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului 77/2013, privind desfiinţarea posturilor vacante din sistemul bugetar, Primăria Suceava trebuie să reducă schema de funcţionare cu aproximativ 150 de posturi.
„De această ordonanţă este afectată şi Primăria Suceava,