Motivul pentru care tramvaiul GT4M, cel care a fost recent modernizat, nu se află pe traseele practicate de RATP reprezintă lipsa personalului instruit pentru a-l conduce.
Momentan există doi vatmani ai regiei ce au cunoştinţele necesare pentru a opera tramvaiul-prototip de 500.000 de euro pe străzile Iaşului, dar aceştia nu pot face faţă programului de lucru. În această perioadă o serie de angajaţi RATP încearcă să se familiarizeze cu noul vagon. Una din principalele dificultăţi pe care aceştia le întâmpină este adaptarea la sistemul de orientare cu ajutorul camerelor video şi a monitoarelor, acest sistem înlocuind clasicele oglinzi.
De când a fost lansat oficial singurii ieşeni care au călători cu acest tramvai au fost reprezentanţii mass-mediei, oficialităţi ale RATP, Primăriei şi politicieni.
Motivul pentru care tramvaiul GT4M, cel care a fost recent modernizat, nu se află pe traseele practicate de RATP reprezintă lipsa personalului instruit pentru a-l conduce.
Momentan există doi vatmani ai regiei ce au cunoştinţele necesare pentru a opera tramvaiul-prototip de 500.000 de euro pe străzile Iaşului, dar aceştia nu pot face faţă programului de lucru. În această perioadă o serie de angajaţi RATP încearcă să se familiarizeze cu noul vagon. Una din principalele dificultăţi pe care aceştia le întâmpină este adaptarea la sistemul de orientare cu ajutorul camerelor video şi a monitoarelor, acest sistem înlocuind clasicele oglinzi.
De când a fost lansat oficial singurii ieşeni care au călători cu acest tramvai au fost reprezentanţii mass-mediei, oficialităţi ale RATP, Primăriei şi politicieni.