Compania Blitz Television, care opereaza reteaua de televiziune de la metrou, se extinde si in cadrul Aeroportului Otopeni.
"Reteua noastra din aeroportul Otopeni va cuprinde cel putin 48 de ecrane", a spus pentru DailyBusiness.ro Constantin Caciur, directorul de dezvoltare si de vanzari al Blitz Television.
Pana la finele anului, reteaua de televizoare a companiei s-ar putea tripla, de la nivelul celor 230 de LCD-uri montate recent in statiile Metrorex, conform estimarilor reprezentantului Blitz Television.
Compania a lansat la finele lunii trecute canalul de comunicare blitzTV, bazat pe noua retea de 230 de ecrane LCD, care acopera statiile metroului bucurestean.
Noul canal de comunicare are o audienta de 770.000 calatori/zi, concentrati in 43 de statii Metrorex, potrivit reprezentantilor companiei.
Aceeasi Marie, cu alta palarie
Compania Blitz Television, infiintanta anul acesta, este administrata de Mihnea Manu, fost director executiv la Monopoly Media, companie care opera anterior reteaua de televiziune de la metrou.
Tribunalul Bucuresti a aprobat pe 7 mai 2013 cererea Monopoly Media de intrare in procedura de insolventa si a numit ca administrator judiciar pe Fineco Insolvency SPRL.
In anii de glorie, Monopoly Media se autointitula cea mai mare companie de media si publicitate indoor, cu o retea de peste 2.500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio.
Pe piata locala de publicitate indoor, estimata la 10 milioane de euro, mai activeaza companii precum Elevate Media, Brand Management, Reteaua Info-Sanatate, Indoor Media, Invent Media, Oops Media, Salon Style