Reprezentantii Companiei E.ON Moldova Distributie anunta ca este posibil sa existe probleme de intarziere in preluarea apelurilor privind avariile in retelele de energie. Cauza, spun acestia, ar fi o serie de lucrari la infrastructura IT.
„Activitatea de inregistrare a sesizarilor primite de la consumatori necesita, in aceasta perioada, un timp mai indelungat, ca urmare a unor lucrari pe care compania noastra le realizeaza la sistemul informatic ce deserveste serviciul de Call Center”, a anuntat Sorin Munteanu, specialist Comunicare Externa in cadrul Companiei E.ON Moldova.
Reprezentantii companiei mai anunta ca aceste probleme in preluarea sesizarilor vor fi inregistrate pana la sfarsitul saptamanii in curs. Asta pentru ca lucrarile de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate sa dureze pana la sfarsitul acestei saptamani.
„E.ON Moldova Distributie le cere scuze clientilor pentru inconvenientele create astfel si ii roaga sa astepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de catre operatori”, au mai precizat reprezentantii E.ON Moldova.
Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala intreruperi ale alimentarii cu energie electrica, situatii cu potential de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare si firide neincuiate ori cu sistemul de inchidere deteriorat, stalpi sau conductoare cazute la pamant.
Serviciul este disponibil non-stop la numarul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele retele de telefonie fixa sau mobila, fara costuri pentru client. (Aurora Dimitriu) Reprezentantii Companiei E.ON Moldova Distributie anunta ca este posibil sa existe probleme de intarziere in preluarea apelurilor privind avariile in retelele de energie. Cauza, spun acestia, ar fi o serie de lucrari la infrastructura IT.
„Activitatea de inregistrare a sesizarilor primite de la consumatori nec