BMW are încă o dată o poziţie bună în studiul de fiabilitate ADAC 2012. Este singurul constructor care a primit pentru toate modelele sale calificative maxime, pentru toţi anii de fabricaţie. Mai mult, toate modelele s-au clasat pe primele poziţii în categoriile din care fac parte.
Astfel, MINI a ocupat locul al doilea în clasa mică, BMW X1 şi BMW Seria 1 s-au clasat pe 1, respectiv 3 în clasa compactă, BMW X3 şi BMW Seria 3 pe locul 2, respectiv 4 în clasa medie, în timp ce BMW Seria 5 s-a poziţionat al doilea în clasa mare.
Rezultatul are la bază intervenţiile de depanare pe care le are cel mai mare club de automobile din lume. Cu o tradiţie de 100 de ani, ADAC are acum peste 18 milioane de membri (mai 2012). Studiul are la bază 2,6 milioane de intervenţii la care au participat echipele ADAC Gelber Engel ("Îngerul galben") şi măsoară incidenţa defecţiunilor raportate la numărul de automobile înmatriculate, fiind astfel una dintre cele mai ample statistici de acest gen la nivel mondial. Pentru relevanţă sunt luate în calcul doar automobilele care în această perioadă au un număr total de cel puţin 50.000 înmatriculări şi cel puţin un an cu 10.000 înmatriculări şi sunt urmărite automobilele produse între 2006 şi 2011.
O bună întreţinere a automobilului este un factor important în asigurarea fiabilităţii. Condition Based Service este un sistem BMW care monitorizează modul de utilizare a maşinii şi indică, prin informaţiile oferite de computerul de bord, momentul optim pentru realizarea operaţiunilor de întreţinere. Astfel, intervalele pentru schimbul plăcuţelor de frână, de exemplu, nu sunt fixe, ele sunt determinate dinamic în funcţie de stilul de condus al utilizatorului. Acest lucru permite pe de o parte un control optim al costurilor de întreţinere, dar şi o mai bună monitorizare a parametrilor de funcţionare ai automobilului.
BMW are încă