Deşi reducerea timpului de aşteptare a mijloacelor în transport în comun este prezentată ca una dintre realizările primului an de mandat al lui Nicolae Robu la Primăria Timişoara, acest lucru nu este resimţit de călători. Ba mai mult, într-una din serile trecute, timpul de aşteptare între două troleibuze de pe linia 15 a fost de 35 de minute. Conducerea R.A.T.T. spune că acest aspect a fost remediat prin suplimentarea liniilor 15 şi 16 cu patru troleibuze.
Conducerea R.A.T.T. spune că problema s-a remediat, după ce a decis suplimentarea, începând cu 1 iulie, a mijloacelor de transport de pe traseele liniilor de troleibuz 15 şi 16. În acest sens, au fost introduse suplimentar două troleibuze pe linia 15 şi alte două pe linia 16, astfel că, în zilele lucrăroare, circulă şapte autovehicule pe linia 15 şi şase, pe linia 16.
Troleibuzele celor două linii circulă, dau asigurări reprezentanţii R.A.T.T., la un interval de cinci - zece minute, la orele de vârf, şi la un interval de 7-12 minute, în zilele libere şi în afara orelor de vârf. De asemenea, în zilele de sâmbătă circulă câte trei troleibuze, pe fiecare linie, în prima jumătate a zilei. În a doua parte a zilei, rămân două pe fiecare linie, la fel, în zilele de duminică.
Motivul suplimentării liniilor este evitarea aglomeraţiei. Din pricina deviaţiei circulaţiei, ca urmare a lucrărilor din oraş, care implică un timp mai lung de deplasare a troleibuzelor, pasagerii sunt nevoiţi să aştepte mai mult.
“Calcularea timpilor de aşteptare şi a numărului mijloacelor de transport de pe trasee s-a făcut având în vedere programul de vacanţă, început în 25 iunie şi care se încheie în septembrie, la începerea şcolii. Astfel, timpii de aşteptare sunt comparaţi cu cei din cea mai recentă perioadă de vacanţă, cea de Paşte, atunci când circulaţia nu a fost deviată. Trebuie luat în cal