Odată cu lansarea faceliftului modelului Insignia, Opel a pregătit şi o variantă de caroserie pentru şoferii pasionaţi de aventură. Aceasta poartă numele Insignia Country Tourer şi va putea fi admirată în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, din toamna acestui an.
Succesul înregistrat cu modelul Mokka a determinat constructorul din Rüsselsheim să ia în considerare potenţialul automobilelor tip crossover pe o piaţă aflată în plin proces de contracţie şi să răspundă cu o declinare a gamei Insignia, botezată Country Tourer.
Practic, cea de-a treia variantă de caroserie a modelului de segment mediu Opel îşi propune să bifeze succesul înregistrat de Audi în urmă cu mulţi ani, când au fost introduse automobilele botezate "Allroad quattro". Astfel, Insignia Country Tourer vine cu modificări menite să atragă publicul activ, dornic de aventură, dar care în acelaşi timp are nevoie de un automobil confortabil şi spaţios.
Spre deosebire de varianta clasică Sports Tourer, noul model Insignia aduce în plus o gardă la sol mai mare cu 20 milimetri şi o serie de modificări estetice tipice acestui gen de caroserie: scuturi protectoare combinate cu pasaje proeminente ale roţilor şi protecţii pentru zonele joase ale caroseriei, plus ţevi de eşapament duble, foarte expresive pentru gama de motorizări disponibile.
Şi fiindcă am ajuns la capitolul motorizare, ar trebui precizat faptul că Opel oferă pentru început doar trei unităţi diferite, una pe benzină şi două diseluri. Acestea respectă întocmai dorinţa nemţilor de a impune acest model ca fiind unul sportiv, dar în acelaşi timp capabil în soft road. Singurul benzinar ce poate fi comandat pentru Country Tourer este propulsorul 2.0 SIDI, capabil de 250 CP şi 400 Nm, în timp ce amatorii de combustibil diesel au de ales între 2.0 CDTI (163 CP) şi 2.0 BiTurbo CDTI (195 CP). Puterea va fi transmisă la nivelul asfaltu