Peste 1.000 de „incidente” au fost semnalate de braşoveni şi rezolvate prin intermediul Dispeceratului tehnic integrat şi al Hărţii incidentelor de către angajaţii primăriei, de la începutul acestui an şi până în prezent.
Cele mai multe telefoane primite de dispeceri, respectiv 574, au vizat solicitări de informaţii. La capitolul incidente care au necesitat intervenţia echipelor Primăriei, cap de afiş au fost sesizările privind spaţiile verzi, 75, respectiv toaletarea gardului viu, a ierbii şi a pomilor, dar şi solicitări de dezinsecţie în zona parcurilor, de unde braşovenii au avut surpriza de a pleca cu câte o muşcătură de căpuşă.
Şi salubritatea e o problemă
Aceste sesizări sunt urmate de cele privind funcţionarea iluminatului public (62), problemele legate de locurile de parcare (60), dar şi semnalarea unor gropi sau a lipsei capacelor de canale (59), a animalelor fără stăpân pe domeniul public (56) şi, nu în ultimul rând, probleme legate de salubritate (52). La coada clasamentului se află sesizări legate de transport, transport taxi sau stâlpi, fiecare cu o singură sesizare, precum şi vehiculele abandonate pe domeniul public (4 sesizări).
„Cetăţenii au non-stop la dispoziţie un număr de telefon la care pot apela, dar şi posibilitatea ca în baza unul cont de utilizator să semnaleze sau să vizualizeze, pe harta incidentelor, orice astfel de probleme. Contul de utilizator le mai oferă în plus posibilitatea de a-şi vizualiza şi plăti on-line impozitele sau taxele şi de a urmări drumul oricărei solicitări înregistrate la primărie“, a precizat purtătorul de cuvânt al Primăriei, Sorin Toarcea.
Majoritatea incidentelor au fost rezolvate
Majoritatea solicitărilor, 925, au fost raportate telefonic, şi doar 136 prin intermediul hărţii interactive de pe portalul www.brasocity.ro. Totodată, dintre cele 1.064 de incidente raportate, 82 au fo