“Din punct de vedere al call-centerelor, India este o ameninţare. Am avut cazuri anul trecut când anumite centre, BPO-uri mai exact, s-au închis în România şi s-au mutat în India”, a spus Florin Godeanu, country manager în cadrul firmei de recrutare şi muncă temporară Adecco România.
“Din punct de vedere al call-centerelor, India este o ameninţare. Am avut cazuri anul trecut când anumite centre, BPO-uri mai exact, s-au închis în România şi s-au mutat în India”, a spus Florin Godeanu, country manager în cadrul firmei de recrutare şi muncă temporară Adecco România.
Firmele sunt atrase de nivelul salarial scăzut din India, unde salariul ajunge în medie la 150 de euro, de două ori mai mic decât în România, a explicat Godean la ZF Live.
“Problema în India este nivelul cultural. Serviciile pe care le oferă sunt de o calitate mai proastă decât cea din România iar acest lucru se simte. Trebuie să fii disperat să te duci în India în loc să râmâi în India”, a mai spus Godean.
“Din punct de vedere al call-centerelor, India este o ameninţare. Am avut cazuri anul trecut când anumite centre, BPO-uri mai exact, s-au închis în România şi s-au mutat în India”, a spus Florin Godeanu, country manager în cadrul firmei de recrutare şi muncă temporară Adecco România.
“Din punct de vedere al call-centerelor, India este o ameninţare. Am avut cazuri anul trecut când anumite centre, BPO-uri mai exact, s-au închis în România şi s-au mutat în India”, a spus Florin Godeanu, country manager în cadrul firmei de recrutare şi muncă temporară Adecco România.
Firmele sunt atrase de nivelul salarial scăzut din India, unde salariul ajunge în medie la 150 de euro, de două ori mai mic decât în România, a explicat Godean la ZF Live.
“Problema în India este nivelul cultural. Serviciile pe care le oferă sunt de o calitate mai proastă dec