Prezentat oficial în această primăvară la Salonul Auto de la Geneva, Opel Cascada a surprins pe toată lumea. În urmă cu doar câteva săptămâni, nemţii de la Opel au anunţat preţurile noului model cabrio Cascada pentru piaţa românească. Opel Cascada e disponibil astfel şi pentru România. Sursa: adi dobreSursa: adi dobreSursa: adi dobreSursa: adi dobreSursa: adi dobreSursa: adi dobreSursa: adi dobre
1 /.
Am văzut primele imagini cu Opel Cascada în zilele care au urmat Salonului Auto de la Geneva. În fotografii arăta bine. Chiar foarte bine. "În poză e moft! S-o vezi în naturel! Vorba lui nenea Iancu", îmi zice un prieten care a avut privilegiul să testeze maşina imediat după Salonul Auto de la Geneva, undeva în sudul Franţei. Week-end-ul trecut am făcut şi eu cunoştinţă cu modelul cabrio lansat de cei de la Opel.
Concurează cu Audi şi BMW
Într-adevăr, în poză e moft! Maşina arată bine. Cascada n-are nicio treabă cu fraţii săi mai mari, lansaţi anterior de Opel. În primul rând e mult mai mare. Pentru un model cabrio, chiar foarte mare. Noul Cascada nu concurează cu VW Golf sau VW Eos, cu Peugeot 308 CC, cu Renault Megane CC, toate la fel de decapotabile (!), ci se bate mai degrabă cu modelele mult mai scumpe de la Audi şi BMW.
Opel a "băgat" în Casacada cam tot ceea ce înseamnă tehnologie la nivelul anului 2013.
Motor 1.6 SIDI turbo de 170 CP
Dar să o luăm uşor! Cascada are patru locuri. Spre deosebire de alte modele cabrio, sunt patru locuri adevărate. Chiar am urcat patru oameni în toată firea în ea. Iar în spate n-a stat nimeni cu genunchii la piept!
Modelul testat a fost unul dotat cu un motor 1.6 SIDI turbo de 170 CP pe benzină. "E noutate de la Opel", îmi spune reprezentantul concernului german. E, într-adevăr, un motor de ultimă generaţie, cu injecţie directă de carburant şi supraalimentat prin sistem turbo, silenţios