Regele asfaltului, Dorinel Umbrărescu (foto), patronul UMB Spedition, este văzut aproape zilnic pe holurile CNADNR, însoţit de fiul său, Alexandru Umbrărescu. Când nu are lungi discuţii cu interimarul Mircea Pop, Dorinel Umbrărescu este informat de directorii Mihaela Mocanu şi Emil Rusoiu asupra mersurilor din licitaţiile pentru autostrăzile finanţate din bani europeni.
Regele asfaltului are „prietenii” şi printre angajaţii direcţiei concesiuni. Juristul Zsombor Vajda, apropiat al lui Umbrărescu, îi oferă anumite detalii privind licitaţiile pentru concesiunea autostrăzilor Comarnic-Braşov, Piteşti-Craiova şi Centura de Sud a Bucureştiului. La Direcţia Concesiuni, şef este Narcis Neaga, omul lui Michael Stanciu, patronul Search Corporation, cu mari interese la proiectele de Parteneriat Public Privat.
Narcis Neaga a ocupat şi scaunul de şef al autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, fiind unul dintre iniţiatorii actului adiţional prin care contractul de proiectare şi execuţie a tronsonului Moara Vlăsiei - Ploieşti s-a spart în trei mai mici, regii asfaltului, Dorinel Umbrărescu, Dan Besciu şi Costel Căşuneanu, construind fiecare aproximativ 15 km de autostradă.
Cataloagele lui Vanghelie
Marian Vanghelie este strâns legat de Liceul „Dimitrie Bolintineanu”, unde a debarcat Parchetul la examenul de bacalaureat. Primarul de la 5 a terminat „Bolintineanu” în 2000. Pentru că proaspătul edil nu avea note care să-i permită să intre în Bac, într-o noapte s-au tipărit alte cataloage ale Liceului „Bolintineanu“, în care Marean să apară absolvent în regulă. Treaba s-a întâmplat undeva pe lângă Monetărie, iar cei cinci-şase oameni care au „lucrat” la noile cataloage au fost răsplătiţi cu câteva sute de dolari de căciulă. Totuşi, Vanghelie nu a mai dat Bacul în 2000. Iată de ce, cu vorbele lui: „M-am încurcat cu o grămadă de probleme şi pentru că m-am simţit obosit