Manuela Gogu este noul director de creație la Lowe&Partners. Maria Nagy si Andrei Munteanu sunt cei doi noi copywriteri cooptati anul acesta in echipa, in timp ce Victor Oprisan este noul art director.
Totalizand 12 oameni, noua formula creativa Lowe mizeaza mult pe interdisciplinaritate si pe integreare creativa a unor minti „colorate” ce se completeaza armonios in vederea abordarii corecte a comunicarii „noua generatie” .
„Auto-limitarea este cel mai periculos <> creativ. Nu cred in absolutisme: responsabili cu ideile, responsabil cu BTL-ul, responsabil cu online-ul. Cred in oameni curiosi care invata unii de la altii si care, incet, incet deprind sa faca putin din jobul fiecarui coleg. Nu poti gandi creatie digitala daca nu te intereseaza cum functioneaza o aplicatie pentru ca e jobul digitalistului; la fel cum nu poti gandi un concept de eveniment daca nu te duci sa arunci un ochi cand vine circul in oras. Fiecare membru al echipei de creatie are sau se indreapta catre o anumita zona de excelenta creativa, de la PR & creative media, la online & mobile si desigur engagement si experienta. Incercam un soi deiversificare creativa, asa incat, atunci cand ne adunam in jurul unui brief, dincolo de idee, fiecare dintre noi sa poata vedea potentialul conceptului din alt unghi”, spune Manuela Gogu.
Manuela Gogu si-a inceput cariera in Grupul Lowe acum sapte ani, in cadrul agentiei de relatii publice GolinHarris, in 2012 ocupand o pozitie singulara pentru piata de comunicare: Director de Creatie al unei agentii de PR. Manuela a gestionat in acesti ani proiecte de corporate si brand communication, evoluand ulterior spre strategie si creatie pentru platforme de comunicare integrate. Cand a facut pasul spre Lowe&Partners, Manuela a adus agentiei un background multidisciplinar unic pentru piata de profil. Echipa de creatie nou formata a Lowe&Partners a