Iniţiată de Radio Transilvania încă din anul 2009, campania "Oraşul nu uită" a ajuns până în Statele Unite. Acţiunea, îşi propune să ofere locuitorilor din zonă, exemplul unor persoane care au reuşit cu succes în domeniile în care profesează.
Strategia acestei campanii regionale de promovare este axata în principal pe dezvoltarea resursei umane, prin evidenţierea unor profile sociale şi profesionale consolidate, ce pot servi la fundamentarea şi ridicarea standardelor de valori, conturand cerinţele de formă şi mai ales de fond ale personalităţii umane.
Începând cu 1 iunie 2013, Radio Transilvania continuă într-o nouă formă, campania demarată în urmă cu patru ani.
"Dacă până în prezent iniţiativa noastră s-a adresat românilor ce ne reprezintă pozitiv imaginea în străinătate iar protagoniştii au fost intervievaţi telefonic, începând din acest an campania include şi persoane care au ales să-şi continue cariera profesională în Romania. O altă noutate o constituie deplasarea unui reporter Radio Transilvania în Statele Unite ale Americii cu scopul de a realiza inteviuri la faţa locului. Pentru celelalte ţări, interviurile vor continua să fie realizate telefonic în anul 2013. Considerăm că iniţiativa noastră este binevenită într-o societate în care sistemele de valori nu sunt încă bine definite", transmite Augusta Dordai, director zonal al Radio Transilvania.
Demersul echipei de jurnalişti îşi propune să ofere tinerilor modele demne de urmat în viaţă.
Participarea, susţinerea şi diseminarea ideilor ce stau la baza integrării sociale, responsabilităţii publice, stimularea şi motivarea potenţialului uman, vor contribui la creşterea interesului pentru dezvoltarea valorilor personale integrate în cele de grup, ale comunităţii locale, oferind modele de dezvoltare personală şi profesională.
Campania se desfăşoară pe o durată de saşe