Oamenii de stiinta din Suedia lucreaza in prezent la un proiect prin care asfaltul sa fie mai moale, astfel incat sa atenueze cazaturile biciclistilor.
Cercetatorii de la Institutul Regal de Tehnologie din Suedia lucreaza la o noua forma de asfalt care sa aiba destul de multa frictiune, incat sa reduca alunecarile biciclistilor si sa le amortizeze caderile, scrie Tree Hugger.
Asfaltul obisnuit are la baza pietre zdrobite si bitum, un produs secundar al petrolului folosit ca agent de inchegare.
Oamenii de stiinta din Suedia vor sa adauge in ecuatie o cantitate potrivita de cauciuc de masina reciclat, pentru ca asfaltul sa fie mai moale.
Oamenii de stiinta din Suedia lucreaza in prezent la un proiect prin care asfaltul sa fie mai moale, astfel incat sa atenueze cazaturile biciclistilor.
Cercetatorii de la Institutul Regal de Tehnologie din Suedia lucreaza la o noua forma de asfalt care sa aiba destul de multa frictiune, incat sa reduca alunecarile biciclistilor si sa le amortizeze caderile, scrie Tree Hugger.
Asfaltul obisnuit are la baza pietre zdrobite si bitum, un produs secundar al petrolului folosit ca agent de inchegare.
Oamenii de stiinta din Suedia vor sa adauge in ecuatie o cantitate potrivita de cauciuc de masina reciclat, pentru ca asfaltul sa fie mai moale.