YouTube, platforma de muzică deținută de Google Inc, a făcut o investiție, estimată la câteva zeci de milioane de dolari, în Vevo – un canal de muzica care furnizează o parte dintre cele mai populare videoclipuri de pe YouTube, scrie Reuters.
Compania nu a oferit detalii despre termenii noului parteneriat. Valoarea investiție, pe care YouTube nu a dezvăluit-o, este între 40 și 50 de milioane de dolari
YouTube și Vevo și-au reînnoit, de asemenea, parteneriatul care îi permite platfomei să difuzeze videoclipurile muzicale ale Vevo, cele două companii împărțindu-și veniturile din publicitate.
Vevo este un joint venture între Universal Music Group, Sony Music Entertainment și Abu Dhabi Media Co.
Vevo este cela mai popular partener al YouTube în Statele Unite. În luna mai a avut 50 de milioane de vizitatori unici, care au petrecut în medie 36 de minute pe acest canal, potrivit companiei de cercetare ComScore.
YouTube, platforma de muzică deținută de Google Inc, a făcut o investiție, estimată la câteva zeci de milioane de dolari, în Vevo – un canal de muzica care furnizează o parte dintre cele mai populare videoclipuri de pe YouTube, scrie Reuters.
Compania nu a oferit detalii despre termenii noului parteneriat. Valoarea investiție, pe care YouTube nu a dezvăluit-o, este între 40 și 50 de milioane de dolari
YouTube și Vevo și-au reînnoit, de asemenea, parteneriatul care îi permite platfomei să difuzeze videoclipurile muzicale ale Vevo, cele două companii împărțindu-și veniturile din publicitate.
Vevo este un joint venture între Universal Music Group, Sony Music Entertainment și Abu Dhabi Media Co.
Vevo este cela mai popular partener al YouTube în Statele Unite. În luna mai a avut 50 de milioane de vizitatori unici, care au petrecut în medie 36 de minute pe acest canal, potrivit companiei de cercetare ComScore.