Agenţia Naţională de Ocupare a Forţei de Muncă (ANOFM) a anunţat că începând de luni va fi funcţional primul Call Center din România cu ajutorul căruia, şomerii şi persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor fi primi informaţii despre legislaţie, dar şi despre posturile vacante la nivel naţional.
Specialiştii care vor răspunde la numărul de telefon 021/4444-000 vor fi disponibili de luni până joi între orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00. Conform AgerPres, Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM şi dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central în care au fost încărcate trei baze de date, referitoare la beneficiari şi nevoile acestora, legislaţia la zi, instituţiile corespondente sau competente să rezolve solicitările primite.
Agenţia Naţională de Ocupare a Forţei de Muncă (ANOFM) a anunţat că începând de luni va fi funcţional primul Call Center din România cu ajutorul căruia, şomerii şi persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă vor fi primi informaţii despre legislaţie, dar şi despre posturile vacante la nivel naţional.
Specialiştii care vor răspunde la numărul de telefon 021/4444-000 vor fi disponibili de luni până joi între orele 9.00-16.00, iar vineri de la 9.00 la 13.00. Conform AgerPres, Call Center-ul este instalat la sediul ANOFM şi dotat cu opt posturi de lucru conectate la un server central în care au fost încărcate trei baze de date, referitoare la beneficiari şi nevoile acestora, legislaţia la zi, instituţiile corespondente sau competente să rezolve solicitările primite.