Deși lumea condamnă știrile de la ora 5 pentru cazurile de violență morbidă, ce se întîmplă la televizor pînă în ora jurnalului de după-amiază este cu mult mai tulburător. Vorbim aici de lucruri oribile precum Tînăr și neliniștit, Mireasă pentru fiul meu și, cel mai rău, mult, foarte mult teleshopping. Presupunem că cititorii noștri sînt oameni serioși, care n-au timp să se uite la televizor cam cînd termină casnicele de făcut curat prin casă.Tocmai de aceea am frecat noi menta în locul vostru stînd în fața televizorului la ora două ziua pentru a vă aduce cele mai populare trei reclame de la teleshopping.
1) Miracle Blade – Deși sună a ceva care vindecă cancerul, Miracle Blade nu este decît un cuțit care, aparent, e foarte bun la tăiat ananași. Despre asta e și vorba în reclamă, fiindcă timp de cinci minute, cît are reclama, ni se repetă în mod obsesiv că poți să tai un ananas dintr-o singură mișcare. Acest lucru ridică cîteva întrebări privind utilitatea Miracle Blade. 1) Cît de urgentă poate să fie o salată de fructe? 2) Ce ar trebui să folosim dacă vrem să și curățăm ananasul ăla în cazul în care chiar vrem să facem o salată de fructe?
2) Dry Cooker – Un alt produs miraculos este tigaia magică Dry Cooker. Magică, pentru că are puterea de a transforma alimentele crude în alimente gătite și-atît. Probabil ați auzit și de faptul că CNA a interzis reclamele cu Bahmuțeanu pe motiv că făceau afirmații exagerate. Dar asta n-a oprit-o pe regina fripturilor să revină, ba chiar e mai rea acum. În ultimul spot spune clar: „N-ai Dry Cooker, nu ești gospodină“. În ritmul ăsta, pe la a cincea interzicere o să ne trezim cu Adriana Bahmuțeanu zicînd casnicelor: „N-ai Dry Cooker, ești o proastă și te înșeală bărbatul“.
3) Paint Bullet – Dacă ne luăm după reclamă, Paint Bullet e cel mai revoluționar lucru în rîndul zugravilor de la bidinea încoace. Îți simpl