Etapa a şaptea a Turului Franţei, dintre Montpellier şi Albi (205,5 km) pare să fie una perfectă pentru atacanţi. Succesiunea celor patru căţărări ale zilei ar trebui să le pună probleme sprinterilor, mai ales că este vorba de două ascensiuni de categoria a treia, una de categoria a doua şi una de categoria a patra, care vine cu 34 de kilometri înainte de final. Dar sprinterii şi, mai ales, echipele acestora, au demonstrat într-o etapă mai grea că pot să reziste în frunte şi pot calcula perfect momentul în care evadarea zilei să fie prinsă. Cavendish e din nou favorit, dar rămâne de văzut cum va rezista pe căţărări şi câtă forţă va mai avea în rezervor. Sagan şi Greipel ar trebui să se implice şi ei la sprintul final.
Situaţia în cursă (după 123 km)
Pluton compact
Grupul Cavendish/Greipel la 2 minute şi 32 de secunde
UPDATE 16:33: Interesant este că în ciuda faptului că Lotto-Belisol, Omega Pharma-Quick Step şi Argos-Shimano trag tare în plutonul secund, avantajul plutonului dus în trenă de Cannondale rămâne constant!
UPDATE 16:30: În grupul secund, echipele lui Cavendish şi Greipel s-au unit şi forţează pentru a reveni în pluton.
UPDATE 16:28: Viteza medie a celei de-a treia ore de cursă a fost de 38,3 km/h.
UPDATE 16:25: A abandonat şi italianul Adriano Malori de la Lampre din cauza unor dureri la spate.
UPDATE 16:23: Grupul Greipel e la 1 minut şi 30 de secunde de pluton, în timp ce grupul lui Cavendish are 2 minute şi 15 secunde deficit.
UPDATE 16:20: Trena celor de la Cannondale a dus la prinderea celor doi evadaţi! Sagan are şanse mari să câştige alte 20 de puncte la sprintul intermediar de azi.
UPDATE 16:10: Avansul fugarilor a scăzut la 58 de secunde. E clar deja că echipa Cannondale duce trena pentru ca Peter Sagan să ajungă primul la sprintul intermediar de peste 33 de kilometri!
UPDATE