Unii clujeni se plâng că au cerut să discute cu primarul acum un an, însă nu au fost băgaţi în seamă nici până astăzi. Reprezentanţii primăriei susţin că, înainte de a ajunge la edil, oamenii sunt obligaţi să încerce să îşi rezolve problemel la birourile de specialitate din insituţie.
Problemele semnalate de oameni nu sunt întotdeauna de competenţa primarului, motiv pentru care clujenii trebuie să se adreseze direct biroului de specialitate competent, spun reprezentanţii municipalităţii.
"Se programează în audienţă acele probleme care într-adevăr după parcurgerea etapelor nu au găsit rezolvare, iar audienţa la primar este singură soluţie care le-a mai rămas", a declarat Oana Buzatu, purtător de cuvânt al Primăriei Cluj.
Cu toate acestea, există şi clujeni revoltaţi pentru că au aşteptat chiar şi un an pentru a intra în audienţă la Emil Boc, însă în zadar.
"Categoric, am făcut cerere să mă duc în audienţă. Mi-ar fi ruşine să mă duc în audienţă. Anul trecut am avut cerere tot anul şi nu m-a primit niciodată şi anul ăsta am 2 săptămâni", spune un clujean. "Chiar acum merg să fac cererea. Credeţi că o să fiţi primit curând? Nu ştiu, mă gândesc că da", a replicat un altul.
Cei mai mulţi clujeni vor să vorbească direct cu primarul, cu toate că problemele pot fi rezolvate de alţi angajaţi ai instituţiei.
"Oamenii vor neapărat să se întâlnească cu primarul chiar dacă problema lor a fost rezolvată de departamentele de specialitate", explică Buzatu.
Clujenii au început să îl regrete pe fostul primar Sorin Apostu. Înscrierea în audienţe la primarul Emil Boc se face dacă socilitarea nu şi-a găsit rezolvarea la viceprimarii municipiului.