COCA-COLA A INVESTIT MULT ÎN PUBLICITATE.În prima parte a acestui an, brandurile producătorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola Company au avut o vizibilitate pe televiziune cu 62,6% mai mare decât anul trecut. Coca-Cola a fost cel mai promovat brand pe TV, cu o creștere de 54,6% a audienței, scrie Forbes.
Campaniile de promovare ale brandului Coca-Cola pe televiziune au adunat 5.286,5 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 20 iunie a.c.
Cel de-al doilea brand cu vizibilitate mare pe televiziuni a fost Nestea, cu 1.611 GRP’30pe targetul comercial, mai mare cu 47,2% față de intervalul corespunzător anului 2012. De fapt, toate brandurile promovate pe TV de către Coca-Cola Company, cu excepția Cappy, au avut creșteri substanțiale de publicitate.
Câte „sticle” de… publicitate a băut Coca-Cola Company la televiziune?
UN NOU CONCEPT DE MARKETING. Agenția Buzz Store lansează conceptul de marketing participativ, care poate fi utilizat în campanii, ca alternativă la promovarea pe rețelele de socializare, scrie DailyBusiness.ro.
O campanie de marketing participativ poate fi folosită ca instrument adițional de promovare, alături de metodele clasice (radio, tv, media scrisă, online etc.)
Prin acest concept se pot genera conversații în mediul online și offline pe marginea unui produs testat.
“Companiile pot transforma like-urile în vânzări pentru că punem la dispoziția ‘Buzzerilor’ instrumente și contextul necesar de a stârni conversații autentice și eficiente în jurul unui produs în grupul lor de prieteni sau online. În funcție de targetul campaniei, alegem din bază noastră de ‘Buzzeri’, consumatori pasionați, dornici de a avea o experiență personală utilizând produsele, și de a împărtăși și altora părerea lor despre acestea”, a declarat Adelina Păsat,