Timişoara rămâne cu un pas în faţa restului ţării în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor publice cu ajutorul internetului. Din 27 iunie Direcţia Fiscală a Primăriei acceptă comunicarea documentelor online, sub formă electronică.
Cetăţenii din Oraşul de pe Bega nu vor mai trebui să stea la ghişee pentru a obţine certificate fiscale. Astfel, toate documentele necesare obţinerii acestora se pot comunica prin internet dacă utilizatorul dispune de un scaner, el urmând să primească certificatul tot sub formă electronică, într-un fişier pdf.
“Orice cetățean trebuie să depună prin e-mail documentele necesare, la orice oră, și se comunică certificatul fiscal printr-un fișier pdf. Le ușurăm foarte mult munca timişorenilor, care nu mai trebuie să se deplaseze. Cetățenii nu mai trebuie să-și schimbe programul lor. Sunt o mulțime de avantaje ale acestui sistem. Sistemul e pus la punct din 27 iunie, deja se poate face uz de el”, a declarat primarul Nicolae Robu.
Pentru siguranţa datelor s-a introdus semnătura electronică iar termenele de primire a actelor vor rămâne aceleaşi. “În Timişoara vom încerca să promovăm tehnologiile înalte“, a mai spus edilul şef.
Foto: Shutterstock
Timişoara rămâne cu un pas în faţa restului ţării în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor publice cu ajutorul internetului. Din 27 iunie Direcţia Fiscală a Primăriei acceptă comunicarea documentelor online, sub formă electronică.
Cetăţenii din Oraşul de pe Bega nu vor mai trebui să stea la ghişee pentru a obţine certificate fiscale. Astfel, toate documentele necesare obţinerii acestora se pot comunica prin internet dacă utilizatorul dispune de un scaner, el urmând să primească certificatul tot sub formă electronică, într-un fişier pdf.
“Orice cetățean trebuie să depună prin e-mail documentele necesare, la orice oră, și se comunică certificatul fiscal