E.ON Moldova Distribuţie a anunţat că activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori este îngreunată de unele lucrări la sistemul informatic care deserveşte serviciul de Call Center.
„E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi roagă clienţii să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori”, se arată într-un comunicat de presă emis de E.ON Moldova Distribuţie.
Prin intermediul Telverde, disponibil la 0.8000.800.929, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică sau situaţii cu potenţial de risc de accidente.
Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni.
E.ON Moldova Distribuţie a anunţat că activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori este îngreunată de unele lucrări la sistemul informatic care deserveşte serviciul de Call Center.
„E.ON Moldova Distribuţie le cere scuze clienţilor pentru inconvenientele create astfel şi roagă clienţii să aştepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de către operatori”, se arată într-un comunicat de presă emis de E.ON Moldova Distribuţie.
Prin intermediul Telverde, disponibil la 0.8000.800.929, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică sau situaţii cu potenţial de risc de accidente.
Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârşitul acestei săptămâni.