Pegas a fost salvat de la dispariţie, însă nimeni nu le-a garantat noilor "patroni" că prelungirea vieţii brandului înseamnă un succes în sine. Alex Manda, unul dintre fondatorii Atelierelor Pegas, a dezvăluit strategia de marketing şi vânzări prin care Pegas poate fi o marcă vandabilă pe termen lung.
Preluarea brandului a fost o lovitură şi pentru noii investitori, cărora nu le venea să creadă că Pegas este al lor, gratuit. La ei nu a existat întrebarea: Avem un brand, ce facem cu el? Alexandru Manda şi Andrei Botescu ştiau exact ce au de făcut, mai greu a fost să găsească cele mai bune idei, în cel mai scurt timp. S-au gândit că brandul Pegas îi poate ajuta o perioadă din inerţie, însă aveau nevoie de o întinerire a imaginii de marcă. Alex Manda spune că dacă nu ar fi ajuns Pegasul pe mâinile lor, ar fi creat un alt brand de biciclete."Oricum am fi construit biciclete, dar ne-am gândit că Pegas este deja un brand şi ne este mai uşor să-l promovăm. Anul trecut am început comunicarea mai mult pe nostalgie. Bicicleta copilăriei s-a întors. Publicul nostru ţintă este cel de 25-45 de ani. Au venit însă mulţi tineri care nu ştiau nimic despre Pegas, dar spuneau că le place cum arată şi doreau să cumpere", a spus Alex Manda.
"PEGAS ESTE MAI MULT UN LIFESTYLE DECÂT O BICICLETĂ OBIŞNUITĂ"
Aşa că s-au aşezat în faţa calculatorului şi au creat noi modele cu care să-şi mărească portofoliul şi să umple un anumit gol din piaţă. Au la vânzare patru modele: Clasica, Practic, Strada şi Strada Mini. Poate că preţul nu este foarte tentant pentru unii, dar de banii ăştia nu-ţi cumperi numai o bicicleta Pegas, ci un stil de viaţă. "Până la modelul final, am făcut vreo trei prototipuri. Ne-am bazat mult pe experienţa noastră, am mai făcut şi un mic studiu de piaţă pentru a putea defini publicul-ţintă. În momentul de faţă, jumătate di