Centrul European al Consumatorilor a lansat o nouă campanie de informare cu privire la drepturile pasagerilor.
Pentru prima dată, milioane de turişti care călătoresc în Uniunea Europeană (UE) în această vară vor fi protejaţi de drepturi ale pasagerilor cuprinzătoare, aplicabile celor care călătoresc cu avionul sau cu trenul, precum şi cu vaporul, autobuzul şi autocarul. Studiile arată, însă, că două treimi din pasageri nu sunt informaţi privind drepturile pe care le au. Din acest motiv, Comisia Europeană lansează o nouă campanie de informare a numeroaselor persoane care se pregătesc să călătorească în această vară, în legătură cu drepturile lor ca pasageri şi în legătură cu modul de a le reclama, dacă este necesar. În cadrul unei noi campanii care va dura doi ani, afişe care nu pot rămâne neobservate vor fi afişate în aeroporturi, porturi, gări şi autogări din întreaga Europă, iar broşuri şi informaţii online vor fi disponibile în toate limbile oficiale ale UE. Această nouă campanie se va concentra, în principal, pe creşterea gradului de conştientizare a noilor drepturi ale pasagerilor curselor maritime şi drepturi ale pasagerilor curselor de autobuze şi autocare.
Unul dintre obiectivele legislaţiei privind drepturile pasagerilor este de a permite persoanelor cu handicap şi persoanelor cu mobilitate redusă să dispună de aceleaşi posibilităţi de călătorie ca şi ceilalţi cetăţeni. Mai multe informaţii se pot afla la adresa de internet: http://ec.europa.eu/transport/passengers/index_en.htm .
Centrul European al Consumatorilor a lansat o nouă campanie de informare cu privire la drepturile pasagerilor.
Pentru prima dată, milioane de turişti care călătoresc în Uniunea Europeană (UE) în această vară vor fi protejaţi de drepturi ale pasagerilor cuprinzătoare, aplicabile celor care călătoresc cu avionul sau cu trenul, precum şi cu vaporul, autobuzul ş