Ministrul Fenechiu, in criza de timp, forteaza preluarea controlului la Tarom mai ales ca achizitiile s-au “liberalizat”.
In acest scop, Ministrul Fenechiu a trimis Corpul de Control pentru a gasi o justificare pentru puciul orchestrat cu ajutorul d. Pascariu.
Se cauta o justificare ex-post, dupa ce s-a luat deja “decizia”. Acest fapt il marturiseste d. Demetriade intr-un interviu pentru adevarul.ro: „În prezent, Corpul de Control al Ministerului Transporturilor analizează întreaga situaţie. Probabil că vor rezulta suficiente detalii care să justifice decizia Consiliului de Administraţie (numirea lui Demetriade ca administrator-director executiv şi reducerea mandatului lui Heinzmann la un an – n.r.). Sperăm ca acest control să nu întârzie foarte mult în stabilirea cu exactitate a situaţiilor care au determinat decizia boardului“, a declarat Demetriade.
Solii trimisi catre sindicate sunt d. Demetriade si d. Macec, cei doi membri ai boardului carora li s-au creat si pozitii de executie: Director Executiv , respectiv COO.
In acest moment nici cei doi membri neexecutivi nu au primit delegarea de responsabilitati si nici sindicatele nu s-au lasat ademenite.
Toate sperantele Minsitrului ramin in abilitatea propriului Corp de Control de a fi mai creativi si mai eficienti decat presiunile d. Pascariu. “Scrisorile de dragoste” ale d. Pascariu catre CEO-ul Tarom nu au obtinut decat scurtarea mandatului dar nu si ceea ce e mai pretios, semnatura.
Ministrul Fenechiu, in criza de timp, forteaza preluarea controlului la Tarom mai ales ca achizitiile s-au “liberalizat”.
In acest scop, Ministrul Fenechiu a trimis Corpul de Control pentru a gasi o justificare pentru puciul orchestrat cu ajutorul d. Pascariu.
Se cauta o justificare ex-post, dupa ce s-a luat deja “decizia”. Acest fapt il marturiseste d. Demetriade intr-un interviu pentru ade