Actriţa americană Julianne Moore este imaginea campaniei de toamnă a brandului newyorkez Reed Krakoff, informează hollywoodreporter.com.
Designerul Reed Krakoff a fotografiat-o pe actriţă în faţa Ambasadei franceze pe Fifth Avenue, în New York, roşcata purtând o vestă din piele de piton, al cărei preţ ajunge la 3.000 de dolari, şi un machiaj foarte discret şi natural. Fotografiile cu actriţa americană vor apărea în revistele de modă începând cu luna septembrie.
"Mereu am admirat talentul extraordinar al lui Julianne şi stilul său unic pe care l-a păstrat ani de zile. Am fost norocos să o cunosc atât din punct de vedere profesional, cât şi personal", a declarat Redd Krakoff pentru Women's Wear Daily, adăugând că actriţa reprezintă cei trei ani ai brandului "într-o combinaţie de putere, încredere şi senzualitate subtilă".
Julianne Moore nu este la prima experienţă de acest gen, ea fiind implicată şi în campaniile celor de la L'Oreal, Bulgari şi Talbots.
De-a lungul carierei sale, Julianne Moore a fost nominalizată de patru ori la Oscar - pentru "Boogie Nights/ Jurnalul unei vedete de film porno" (1998), "The End of the Affair/ Sfârşitul aventurii" (2000), "Far from Heaven/ Departe de paradis" (2003) şi "The Hours/ Orele" (2003) -, de şase ori la Globul de Aur, de trei ori la BAFTA şi de nouă ori la premiile Sindicatului actorilor americani. Alături de restul distribuţiei din "Poveşti întretăiate/ Short Cuts" (1993), ea a obţinut un Glob de Aur pentru prestaţia din această peliculă. Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »