• Sta alaturi de Printul francez al anilor '30 • Celebrul cuplu apartine acum unui iesean
Este un impatimit al mecanicii auto. Are mai multe masini decat proprii pantofi. Incearca in fiecare zi sa-si faca timp pentru bijuteriile automobilistice. Afacerea ii mananca, insa, aproape toate resursele fizice. Dar oldmobilele au fost, sunt si vor fi parte din viata sa. Iar colectia s-a intregit, de curand, cu una din cele 20 de Printese care mai sunt in circulatie.
Gabriel, ieseaul care detine bijuteria pe 4 roti, a gasit-o in curtea unui german. Masina fusese aproape abandonata. Ochiul antrenat al ieseanului a zarit ceea ce ascundea caroseria imbatranita de timp. "Caroseria este din aluminiu pe structura de lemn. Doar sasiul este din otel. Constructorul si-a dorit o masina usoara, dar puternica", a declarat Gabriel. Autoturismul este un Vanden Plas Princess din '57. Limuzina este construita pe un sasiu de Austin. Caroseria este din aluminiu, executata manual in intregime. Chiar si asa cantareste 2,2 tone. Are o inaltime de 1,78 metri si o lungime de 5,46 metri. Motorul este Rolls Royce de 4.000 cmc. Are 6 cilindri in linie si dezvolta 120 de cai putere. "In spatele banchetei soferului exista un geam separator pentru partea din spate a limuzinei. Acest lucru o deosebeste de celelalte masini Vanden Plas fabricate. Constructorul a fost la inceput specializat pe modificarea caroseriilor unor masini celebre: Rolls Royce, Austin, Mercedes. Ulterior, a decis sa fabrice propriile masini. Asa s-a ajuns la Vanden Plas. Au fost construite, in total, 3.300 de masini, dintre care doar 300 erau limuzine ca aceasta din curtea mea. Regina Marii britanii a comandat 10 astfel de limuzine pentru membrii Curtii Regale. Se estimeaza ca, in total, mai sunt in circulatie in intreaga lume cam 20 de limuzine Vanden Plas Princess", a spus Gabriel. Una dintre acestea se afla in curte