Twitterul a fost inventat pentru ca oamenii şi în special celebrităţile să-şi poată ţine fanii aproape şi să-şi poată împărtăşi gândurile şi ideile cu restul lumii, într-un mod cât mai plăcut şi interactiv. În ultimult timp, însă, această reţea de socializare a devenit o unealtă de publicitate pe care vedetele o folosesc pentru propriul câştig.
În SUA, vedete precum Kim Kardashian, care are 18 milioane de urmăritori pe Twitter, pot câştiga până la 10.500 de dolari pentru o singură frază în care menţionează un anume produs, ceea ce face din ce în ce mai clar faptul că reţelele de socializare nu mai sunt folosite cu scopul lor iniţial, ci au devenit un mod în care celebrităţile mai pot câştiga un ban.
„Dail Mmail“ a alcătuit o listă cu celebrităţile care se folosesc de Twitter pentru a face reclamă unor produse.
ELIZABETH HURLEY
Actriţa, logodită cu jucătorul australian de cricket Shane Wame, are peste 300.000 de fani pe Twitter.
Despre ce scrie pe Twitter: Printre flirturile virtuale cu logodnicul său şi diverse mesaje şi poze cu şi despre costumele sale de baie, lenjeria de pat şi proiectele sale în actorie, Hurley mai găseşte loc să strecoare câte o menţiune despre firma de cosmetice Estee Lauder, fără a menţiona, beinînţeles, că primeşte zeci de mii de dolari pentru a promova această companie. În mai, actriţa scria: „Salivez după noile mele bunătăţuri @Estee Lauder“.
VICTORIA BECKHAM
Fosta componentă a trupei Spice Girls, devenită designer vestimentar, are 63 de milioane de fani pe Twitter, iar imperiul său valorează în jurul a 61 de milioane de dolari.
Despre ce scrie pe Twitter: Majoritatea conţinutului contului său de Twitter este despre propria linie vestimentară şi despre soţul ei, fotbalistul David Beckham. Ocazional, postează diverse mesaje despre lucrurile pe care le primeşte grauit sau cu reduc