Florin Godean, country manager la Adecco România, liderul mondial şi local pe piaţa de forţă de muncă temporară, a vorbit joi, 4 iulie la ZF Live despre piaţa locală de call-center, unul dintre cele mai vânate joburi din România de către studenţi.
Godean a discutat despre salariile pe care le pot obţine studenţii, "principala sursă de candidaţi pentru call-center", precum şi şansele de promovarea ale acestora dar şi despre cele mai căutate limbi străine de către angajatori atât pe piaţa de call-center precum şi în alte industrii.
Salariile pe segmentul call-center-urilor variază între 1.200 şi 2.000 de lei, în funcţie de tura de lucru şi oraşul de unde se asigură serviciu. Cele mai multe poziţii disponibile în acest moment pentru Adecco România sunt pentru operatorii de call-center.
Şeful Adecco România a mai precizat că cei mai multţi angajaţi din call-centere pleacă după un an, pentru că posibilităţile de promovare sunt foarte reduse.
Florin Godean, country manager la Adecco România, liderul mondial şi local pe piaţa de forţă de muncă temporară, a vorbit joi, 4 iulie la ZF Live despre piaţa locală de call-center, unul dintre cele mai vânate joburi din România de către studenţi.
Godean a discutat despre salariile pe care le pot obţine studenţii, "principala sursă de candidaţi pentru call-center", precum şi şansele de promovarea ale acestora dar şi despre cele mai căutate limbi străine de către angajatori atât pe piaţa de call-center precum şi în alte industrii.
Salariile pe segmentul call-center-urilor variază între 1.200 şi 2.000 de lei, în funcţie de tura de lucru şi oraşul de unde se asigură serviciu. Cele mai multe poziţii disponibile în acest moment pentru Adecco România sunt pentru operatorii de call-center.
Şeful Adecco România a mai precizat că cei mai multţi angajaţi din call-centere pleacă după un an, p